قدرت شبکه های اجتماعی آهنگی که یک شرکت هواپیمایی را به خاک سیاه نشاند! ماجرا از این قرار است که در سال ۲۰۰۸ کارول به همراه تیمش برای برگزاری یک تور در مسیر شیکاگو، سوار هواپیما میشوند و از پنجره هواپیما میبینند که متصدیان حمل بار، کیفهای سازهایشان را پرتاب میکنند و در این میان، گیتار ۳۵۰۰ دلاری کارول میشکند. او حدود ۹ ماه تلاش میکند تا بتواند خسارت خود را از هواپیمایی یونایتد بگیرد ولی داستان برند ویکتوریا سیکرت
نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش دوم)
نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش١)
یک ,هواپیمایی ,نشاند ,هواپیما ,کارول ,بتواند ,را به ,حدود ۹ ,۹ ماه ,او حدود ,میشکند او
درباره این سایت