در سال ۲۰۱۴، مؤسسهی علوم اعصاب و روانشناسی، تحقیقاتی را منتشر کرد که نشان داد فرق بین چهار مورد از این احساسات، بر اساس تعامل و ساختار اجتماعی است. در عوض، احساسات انسان بر پایهی چهار حس اصلی قرار دارد: شادی، غم، ترس/شگفتی و خشم/نفرت. بیایید بر اساس این چهار طبقه احساس، ببینیم برندها چگونه از احساسات برای جذب مردم و آگاه کردن آنها استفاده میکنند: داستان برند ویکتوریا سیکرت
نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش دوم)
نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش١)
چهار ,اساس ,احساسات ,برندها ,جذب ,مردم ,بر اساس ,احساس، ببینیم ,طبقه احساس، ,چهار طبقه ,ببینیم برندها
درباره این سایت