محل تبلیغات شما
در سال ۲۰۱۴، مؤسسه‌ی علوم اعصاب و روانشناسی، تحقیقاتی را منتشر کرد که نشان داد فرق بین چهار مورد از این احساسات، بر اساس تعامل‌ و ساختار اجتماعی است. در عوض، احساسات انسان بر پایه‌ی چهار حس اصلی قرار دارد: شادی، غم، ترس/شگفتی و خشم/نفرت. بیایید بر اساس این چهار طبقه احساس، ببینیم برندها چگونه از احساسات برای جذب مردم و آگاه کردن آنها استفاده می‌کنند:

داستان برند ویکتوریا سیکرت

نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش دوم)

نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش١)

چهار ,اساس ,احساسات ,برندها ,جذب ,مردم ,بر اساس ,احساس، ببینیم ,طبقه احساس، ,چهار طبقه ,ببینیم برندها

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ايل بزرگ هزاره (ايل اركوازي بولي)