محل تبلیغات شما
استفاده هدفمند از احساسات در توليد محتواى تبليغات موضوعى است كه با آنكه در جهان بسيار فراگير شده است، هنوز به شايستگى درك نشده است. در كانالى ميخواندم كه براساس تحقیقات؛ میزان ماندگاری احساسات به ترتیب : غم ١٢ ساعت نفرت ٦٠ ساعت شادی ٣٦ ساعت حسادت ١٥ ساعت آرامش ٨ ساعت اشتیاق ٦ ساعت اضطراب و ناامیدی ٢٤ ساعت است! واقعيت اين است كه كمپاني هاى موفق بين المللى، از برانگيختن احساسات افراد در توليد محتواى تبليغاتى بهره بسيار مى برند.

داستان برند ویکتوریا سیکرت

نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش دوم)

نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش١)

ساعت ,احساسات ,كه ,بسيار ,تبليغات ,محتواى ,توليد محتواى ,است كه ,در توليد ,ساعت است ,ناامیدی ٢٤

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یازهرای (س) میمه فرو‌شگاه ایران موبایل