⭕️ مسئوليت اجتماعى يا Corporate Social Responsibility مفهومى است كه مدتى ست در حوزه كسب و كارها اهميت ويژه اى يافته است؛ CSR مقوله ای جدید در مدیریت کسب و کار بوده است كه طى حدود ٥٠ سال اخير مانند مقوله توسعه پایدار (SUSTAINABLE Development ) و کسب و کار سبز (Green Business) یا اقتصاد دیجیتالی(WebEconomie)، در تحلیل روندهای اقتصاد جهان مطرح شده است؛ و سعى در تعريف تاثير برند بر روى عواملى جز خريدار يا مصرف كننده دارد و از تاثيرات موثر فعاليت هاى برند بر داستان برند ویکتوریا سیکرت
نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش دوم)
نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش١)
يا ,كه ,است؛ ,برند ,کسب ,کار ,کسب و ,و کار ,است كه ,برند بر ,مسئوليت اجتماعى
درباره این سایت