محل تبلیغات شما
در سال ۲۰۱۴، مؤسسه‌ی علوم اعصاب و روانشناسی، تحقیقاتی را منتشر کرد که نشان داد فرق بین چهار مورد از این احساسات، بر اساس تعامل‌ و ساختار اجتماعی است. در عوض، احساسات انسان بر پایه‌ی چهار حس اصلی قرار دارد: شادی، غم، ترس/شگفتی و خشم/نفرت. بیایید بر اساس این چهار طبقه احساس، ببینیم برندها چگونه از احساسات برای جذب مردم و آگاه کردن آنها استفاده می‌کنند:

داستان برند ویکتوریا سیکرت

نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش دوم)

نقش و كاربرد بازاريابى حسى در تبليغات ( بخش١)

چهار ,اساس ,احساسات ,برندها ,جذب ,مردم ,بر اساس ,احساس، ببینیم ,طبقه احساس، ,چهار طبقه ,ببینیم برندها

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها